Saturday, October 17, 2009

Alhamdulillah..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang
Selawat dan salam ke atas junjungan Nabi Muhammad saw,isteri2 baginda,sahabat2,para syuhada’,mujahid dan mujahidin yg berjuang hingga ke titisan darah yg terakhir..Sollu ‘ala rasulillah...

Alhamdulillah..aku bersyukur kepada Allah..akhirnye dapat juga aku buat semua ni..dapat juga aku buat blog sendiri setelah sekian lama mencuba tanpa bantuan sesiapa melainkan Yang Esa..

Blog ni dah siap dalam 3-4 hari lepas tapi harini baru gatal2 nak tulis,tapi ntah la xtau nak tulis ape pun..disebabkan terlampau kesunyian,keboringan,keseorangan..aku ciptakan satu ruang utk aku berbicara,tempat aku meluahkan sesuatu yg terbuku dalam hati aku ni..walaupun aku tau blog ni tak akan berbicara dgn aku pun..

No comments:

Post a Comment